Joo-oo vittu äiti sais saatana kuolla, ku se vaan rajottaa minua koko ajan ja en saa tehä mitään.... Ja kun en ollu tänään koko päivää koulussa ku oli huono olo, niin nyt ku Iida pyysi mua sen kanssa ratsastamaan niin eiköhän äiti ala huutamaan ''sulla ei ole mitään asiaa tallillekkaan ku et voinu olla koulussakaan koko päivää'' -.- Ei oikiasti vittu voi olla niin vaikia tajuta että mulla ei ole enään huono olo.... ARGGGGG!!!!!!!!! Oikiastikki pää räjähtää.. Ja hetiku äiti tuli töistä niin se vittu käski minun tekemään kaiken ja ite lähti Isollekylälle mun veljen kanssa.. Ja sinnekkään minä en saanu lähtiä, ei voi oikiastikkaan kukaan rajottaa nuin paljon. Vittu minä en mene huomennakaan kouluun, niin katotaan mitä äiti siihen sanoo saatana, ja nytten ku oli oikia syy miksi olla pois, niin siltiki vittu valittaa joka asiasta!!